קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות5
מגזין

אפרסק לאסי

אפרסק לאסי
אפרסק לאסי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 83 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 2g של שומן למנה. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, מים מינרליים, קליפת ליים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה עובד טוב כמו משקה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. נסו Kesar Lassi ~ Saffron Sweet Lassi ~ Punjabi Lassi s, אפרסק לאסי, ו lassi, מתוק punjabi לאסי / איך לעשות לאסי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Laurenz V מילואים מקסים Gruner Veltliner. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 35 דולר.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!