קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

אפרסק סנטה פה ועוגת מנגו

אפרסק סנטה פה ועוגת מנגו
מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. גשו לסופר וקנו אפרסק, אם יש לכם עוגת תירס, קינמון טחון, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 23% המנה הזאת די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : אפרסק סנטה פה ועוגת מנגו, מאפה מנגו אפרסקים, ו סנדלר אפרסקים Jiffy – סנדלר אתה יכול לעשות בכל עת, עם אפרסקים טריים או חנות קנה.

הוראות

1
בקערה, לשלב פירות, חלפיניו, סוכר, קורנפלור, וקינמון. מערבבים כדי מעיל ולתת להגדיר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
2
הגדר גריל לבישול ישיר על אש בינונית. בקערה, להתמזג 1/4 כוס חמאה ועוגת תירס מתוקה לערבב עם מזלג עד מתפורר. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים 1/4 כוס חמאה במחבת ברזל יצוק 10 אינץ ' (או מחבת אחרת חסינת תנור) ולהגדיר על גריל חם. כאשר חמאה מומסת, להוסיף תערובת פירות. מערבבים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים את תערובת עוגת התירס כדי לכסות את fruit. מכסים גריל ומבשלים 20 דקות או עד שהתערובת מבעבעת ומקורמלת סביב הקצוות של המחבת.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר מן הגריל ולתת מגניב.
6
מגישים חמים עם כף גלידה או מנה של ציפוי מוקצף.
מרכיבים שתצטרך
7
מקורה: להכין תערובת פירות לפי ההוראות. מחממים תנור ל 350 מעלות F. תרסיס קל 4 ramekins עם ספריי בישול; להפריש. הכן תערובת ציפוי תירס לפי ההוראות. תערובת פירות כפית לתוך ramekins מוכן ומפזרים תערובת תירס ציפוי.
מרכיבים שתצטרך
8
אופים במשך 45 דקות או עד התערובת מבעבעת.
9
לשרת לפי ההוראות.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.