קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות15
ציון בריאות13
מגזין

ארבע שעועית טורקיה צ'ילי

ארבע שעועית טורקיה צ'ילי
ארבע שעועית טורקיה צ'ילי נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מתאים ל-15 ומחירו 1 מנות.59 דולר למנה. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 22 גרם חלבון, 2 גרם שומן, ובסך הכל של 207 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, פלפל חלפיניו, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 5 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 50%. הציון הזה מוצק. נסו שאריות תרנגול הודו? נסו את ההודו החריף הקל הזה וצ'ילי שעועית פינטו, שאריות הודו או הודו טחון וצ'ילי לבן שעועית פינטו עם ליים (ללא גלוטן), ו שלוש שעועית טורקיה צ'ילי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום מרק מבשלים את ההודו, הבצל והפלפל הירוק על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים. מערבבים את שאר החומרים.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק4 עד 5 קטנים או 2 עד 3 ענפים גדולים רוזמרין טרי, עלים קצוצים דק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 20 דקות.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם אפשרויות נהדרות לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312 עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
קאווה מסטרס רזרבה ברוט 1312
בצבע צהוב קש חיוור עם הדגשים ירוקים גלויים ובועות עדינות ואלגנטיות. השתקפות ברורה של הבציר: עדינות עדינה עם ניחוחות עזים של פירות לבנים, פרחים ועשבי תיבול טריים. על החיך הוא טרי, חושף איזון גדול של מתיקות וחומציות. נעים וקל לשתייה.