קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

ארוחת ערב: במיה קארי

ארוחת ערב: במיה קארי
ארוחת ערב: במיה קארי יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. והוא יספק כ 2 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 170 קלוריות. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו עגבנייה, כוסברה, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן 30 כולו, ותפריט טבעוני. נסו ארוחת ערב: אורז עם במיה, ארוחת ערב: במיה, תירס ועגבניות, ו ארוחת ערב: קארי פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
יוצקים את השמן למחבת גדולה להגדיר על חום בינוני גבוה. לזרוק את הבצל, קאיין, כורכום, כמון, גארם מסאלה, קמצוץ של מלח, ולאחר מכן להפחית את החום בינוני. מבשלים כ 6 עד 8 דקות, או עד הבצל רך.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבמיה, עדיין טוב, ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את העגבניות ומיץ לימון, מערבבים היטב ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים את הכוסברה, מתבלים לפי הטעם במלח ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.