קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות9
מגזין

ארוחת ערב: חומוס וצ'וריסו

ארוחת ערב: חומוס וצ'וריסו
ארוחת ערב: גרגרי חומוס וצ'וריסו עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 22 גרם חלבון 28 גרם של שומן, וסך הכל 442 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך allspice, חומוס, כמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו ארוחת ערב: חומוס פופקורן, ארוחת ערב: תרד מרוקאי וחומוס, ו ארוחת ערב: צ'וריסו וביצים (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה מספיק כדי להחזיק את כל החומרים, לחמם את השמן על חום בינוני. לאחר חם, להוסיף את צ ' וריסו, פירוק במחבת כפי שהוא מבשל, עד שהוא שחרר את השמן שלה לתוך המחבת והוא מבושל לחלוטין ומתחיל להתבשל.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר, משאיר את השמן במחבת, ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הבצל למחבת ומבשלים כמה דקות עד שמתחילים לרכך, ואז מוסיפים את השום. מבשלים עד הבצל רך, ואז מוסיפים את התבלינים ומבשלים עוד דקה כדי להתחתן עם הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
4
יוצקים את העגבניות, החומוס, ומים. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך 5 דקות, ולאחר מכן מוסיפים את הצ ' וריסו ואת cous ואת העונה לפי הטעם עם מלח. מבשלים עד coos מבושל דרך ונוזל נספג (בהתאם לגודל ולמותג של cous, יותר מים עשויים להיות נחוצים). אפשר להתקרר קצת לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
5
מפזרים פטרוזיליה קצוצה או כוסברה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך