קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

ארוחת ערב: ספגטי עם טימין-מחית סלרי צ'ילה

ארוחת ערב: ספגטי עם טימין-מחית סלרי צ'ילה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארוחת ערב הלילה: ספגטי עם טימין-צ'ילה Celeriac מחית. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 28 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 692 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך שום, חמאה, שמן זית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. נסו ארוחת ערב: ספגטי עם סרטן, צ'ילה, ונענע, ארוחת ערב: מרק סלרי, ו ארוחת ערב: מרק סלרי קארי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית במחבת גדולה (12 אינץ') מעל חום בינוני עד מנצנץ, ולאחר מכן מוסיפים את הסלריק יחד עם קמצוץ של מלח ופלפל. מבשלים עד סלריאק החל צבע, ולאחר מכן להוסיף את עלי טימין, שום, וצ ' ילה ולהמשיך לבשל עוד 3 עד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף כ 1/2 כוס מים חמים למחבת, לכסות, ולהפוך את החום לנמוך. מבשלים עד סלריק הוא רך, כ 20 דקות, הוספת מים נוספים אם המחבת מתייבשת לחלוטין. לאחר מכרז, מועך את הסלריק עם מחית תפוחי אדמה או כף עץ כדי ליצור מחית כפרי. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, להביא סיר גדול של מים מלוחים לרתיחה. לבשל את הפסטה עד דקה הרחק אל דנטה. להזמין 1 כוס מים פסטה לפני ניקוז, ולאחר מכן להוסיף את האטריות על פירה יחד עם כמה מים בישול פסטה. מבשלים נמוך, מוסיפים מי פסטה לפי הצורך, עד הפסטה היא אל דנטה. סיים עם החמאה כדי ליצור רוטב משיי, ולאחר מכן לשרת עם פטרוזיליה טרי פרמזן.
מרכיבים שתצטרך