קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 50 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

ארז-סרטנים מאודים וצדפות עם מיונז בצל

ארז-סרטנים מאודים וצדפות עם מיונז בצל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ארז מאודה סרטנים וצדפות עם מיונז בצל. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, מתכון פסקטריאני מגיש 6 . מנה אחת מכילה 355 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 27 גרם שומן. לכו לחנות ותביאו שרימפס, שמן זרעי ענבים, חרדל דיז'ון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-50 דקות. מתכונים דומים: צדפות יפניות (צדפות מאודות סאקה), לינגוויני מהיר עם סרטנים, צדפות, שום וצ'ילי, ו סרטנים מתובלים עם מיונז ווסאבי וכוסברה.

הוראות

1
יש לשטוף את קרש צליה ארז * או לשטוף 3 כוסות אלדר או צ 'יפס עישון צ' ריווד במסננת. אם באמצעות קרש, להגדיר במחבת קלייה ומשקל עם צנצנת כבדה. אם באמצעות צ ' יפס, לשים לתוך קערה ומשקל עם קערה קטנה יותר.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים מים לכיסוי קרש או שבבים. לספוג לפחות 6 ועד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3
לפצח ביצה לתוך בלנדר ולהוסיף חומץ, מלח, חרדל, ופלפל. להסתחרר להתמזג. עם המנוע פועל, לאט לשפוך שמן, מסתחרר עד incorporated ומיונז הוא עבה. לגרד מיונז לתוך קערה ומערבבים בצל קצוץ. תרגע עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים תנור ל 50
5
מסננים מים מקרש או צ ' יפס, חיסכון 1 כוס. הגדר שבבי קרש או פיזור במחבת צלייה, ואז לשים מדף קירור על גבי. מכסים את המחבת בחוזקה בנייר כסף ואופים עד ריחני מאוד, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
חום שמורות מים עד אידוי. מסדרים צדפות על לוח או צ ' יפס ומחבת כיסוי, משאיר פינה פתוחה. בזהירות להוסיף מים חמים ולסגור לסכל.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים 5 דקות.
8
מוסיפים שרימפס בשכבה אחת, ואז אופים, מכוסה היטב, עד שצדפות פתוחות ושרימפס מבושלים דרך בחלק העבה ביותר, 6 עד 8 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
9
מעבירים שרימפס וצדפות לקערת הגשה, באמצעות כפית מחוררת. לפזר בצל מרוסק על גבי.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים עם מיונז בצל.
מרכיבים שתצטרך
11
* מצא קרש או צ ' יפס במכולת עם ציוד צלייה או ב barbecuewood.com
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.