קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות10
ציון בריאות15
מגזין

ארטישוקים לתינוקות ממולאים בסלט סרטנים

ארטישוקים לתינוקות ממולאים בסלט סרטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל ארטישוק תינוק ממולא סלט סרטן. והוא יספק כ 10 מנות. מנה זו מכילה כ 11 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 180 קלוריות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חומץ יין, זרעי כוסברה, מלח ופלפל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -30 דקות. נסו ארטישוקים ממולאים לתינוק איטלקי, ארטישוק ממולא סרטן, ו ארטישוק ממולא סרטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
לסחוט את חצאי הלימון לתוך קערה גדולה של מים. עבודה עם 1 ארטישוק בכל פעם, הצמד את כל העלים החיצוניים לקצץ את הגבעול כך ארטישוק יעמוד זקוף. עם סכין קטנה וחדה, לחתוך 1/2 אינץ ' מהחלק העליון לקלף את הבסיס. עם כדור מלון, לגרוף כמה לחנוק כדי ליצור כוס עם שפה 1/4 אינץ'. זרוק את הארטישוק לתוך מי הלימון.
מרכיבים שתצטרך
2
מסננים את הארטישוקים ומתייבשים.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את השמן במחבת גדולה ועמוקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הארטישוקים ומבשלים על חום גבוה בינוני, מסתובבים מדי פעם, עד השחמה קלה, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הגזר, סלרי ובצל, מתבלים במלח ופלפל ומבשלים 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את היין, חומץ, פלפל, זרעי כוסברה, עלי דפנה וקורנית. מכסים בנייר קלף ומכסה הדוק ומבשלים על אש נמוכה למדי, מסתובבים פעם או פעמיים, עד שהארטישוק רך והנוזל מופחת מעט, כ -30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
מעבירים את הארטישוק המטוגן למגש גדול כדי להתקרר.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את עלי המפרץ ואת ספרי קורנית ואז העונה את נוזל הבישול עם מלח ופלפל ושמורה.
מרכיבים שתצטרך
9
בקערה קטנה, לערבב את frache קרם עם מיץ לימון עירית. מקפלים את בשר הסרטן ומתבלים קלות עם מלח ופלפל. באמצעות כפית קטנה, למלא את ארטישוק מקורר עם סלט סרטן; לארגן על מגש.
מרכיבים שתצטרך
10
טפטוף עם נוזל בישול שמורות ומגישים.