קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות2
ציון בריאות65
מגזין

ארנב צ'או

ארנב צ'או
המתכון באני צ'או יכול לספק הכמיהה האפריקאית שלך בערך 40 דקות. המתכון הזה מכסה %58 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 63 גרם חלבון 47 גרם של שומן, וסך הכל 1463 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לכם שמן, אבקת קארי, עגבניות שזיףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. רק מעטים מאוד אהבו את המנה העיקרית. נסו ארנב צ'או, המבורגרים Bluegrass עם צ'או תירס קלוי מתוק-צ' או ומרח חזיר כפרי, ו איך לבשל יאקי-צ'או, הכלאה בין יאקיסובן וצ' או מיין (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Pinotage, Chenin Blanc, ריזלינג

פינוטג', שנין בלאן וריזלינג הן בחירות נהדרות לאפריקאי. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות Pinotage Kanonkop. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 30 דולר לבקבוק.
Pinotage Kanonkop
Pinotage Kanonkop
# 100 Wine Spectator Top 100 של 2010מעוצבת מהפרי של חלק מהדרוםהגפנים הוותיקות ביותר באפריקה, זהבקבוק אמת מידה הוא קייפ קלאסי אמיתי!מורכב להפליא וייחודי, זהמתגאה שכבות עסיסיות של פירות יער כהים,קאסיס ושזיפים שזורים ברמזיםשל בננה ומוקה ועשן,זרם תחתי מינרלי.