קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות28
מגזין

באפלו המבורגרים אספן סגנון

באפלו המבורגרים אספן סגנון
באפלו בורגרס סגנון אספן עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנה העיקרית שלך. מתכון זה משמש 12. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 36 גרם חלבון, 35 גרם שומן, ובסך הכל 553 קלוריות. מתכון זה מאוכלרשת יש 1 אוהדים. אם יש לכם גבינת עיזים, אבקת בצל, שמן זית וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. עם כפית ציון 67%, המנה הזו די טובה. נסו המבורגרים של קינואה באפלו, המבורגרים עוף באפלו, ו המבורגרים עוף באפלו עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
שלב היטב את 6 המרכיבים הראשונים. יוצרים קציצות קטנות ביד (בערך 3 אינץ ' לרוחב). זורקים ירקות לתינוק עם שמן זית, מיץ לימון ומלח ופלפל, לפי הטעם. גריל המבורגרים על אש בינונית עד לבישול.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
יוגורט (עדיף יווני ללא שומן)יוגורט (עדיף יווני ללא שומן)
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מגישים על לחמניות ארוחת ערב, ומעליהם פרוסת גבינת העיזים והירקות הלבושים.
מרכיבים שתצטרך
לחמניות ארוחת ערבלחמניות ארוחת ערב
גבינת עיזיםגבינת עיזים
ירוקירוק

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

ביזון בורגר עובד ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין להמבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יין נועז יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. אתה יכול לנסות נורת ' סטאר קולומביה עמק מרלו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-40 דולר לבקבוק.
נורת ' סטאר קולומביה ואלי מרלוט
נורת ' סטאר קולומביה ואלי מרלוט
כוח ועדינות עולים בראש כאשר טועמים את היין הזה. מבנה גדול עם טאנינים חלקים וטעמי אלון יפים בגימור. שזיף בשל ופירות בשלים כהים מרוכזים כמו פטל, פטל שחור ודובדבן מתפוצצים בפה. בהתבסס על נטייתה של מדינת וושינגטון למרלוטים עם מרקם עשיר וגמיש, עומק ומבנה, נורת ' סטאר ייצרה את היין הראשון שלה בשנת 1994. שלנו הוא חקר מתמשך של זן ענבי הכוכבים של וושינגטון. הכמויות מוגבלות ביותר, אבל אם אתם אוהבים מרלו, אנחנו חושבים שתמצאו את היין הזה ששווה לחפש.