קושיקל
מוכן ב30 דק.
מנות5
ציון בריאות24
מגזין

בגריל אסיה אספרגוס

בגריל אסיה אספרגוס
אספרגוס אסייתי בגריל נטול גלוטן, וטבעוני ומספק כ 5 מנות. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 4 גרם חלבון, 4 גרם שומן, ובסך הכל 113 קלוריות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד גם כתוספת במחיר סביר עבור הרביעי ביולי. אם יש לכם אספרגוס, שומשום, רוטב הויסון ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 61%. מתכונים דומים: אספרגוס בגריל עם מגע אסיאתי, אסיה אספרגוס, ו אסיה אספרגוס מוקפץ.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

אסיה עובדת ממש טוב עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. אלזס ווילם קירשברג דה בר ריזלינג עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
אלזס וילם קירשברג דה בר ריזלינג
אלזס וילם קירשברג דה בר ריזלינג
הגרנד קרו קירשברג דה בר הוא אחד הגדולים המפורסמים ביותר של אלזס, שמוליד ריזלינג בעל אופי נהדר. הטרואר עמוק, מעניק ליינות מבנה מעולה, רעננות ועוצמה ארומטית שאין שני לה. עם הזמן, יינות אלה מרוויחים במיוחד במורכבות, עדינות ומינרליות.