קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות20
ציון בריאות1
מגזין

מטבל אסייתי שכבות

מטבל אסייתי שכבות
טבילה אסייתית שכבתית לוקחת בערך 20 דקות מההתחלה ועד הסוף. צופה בדמות שלך? מתכון ללא גלוטן זה מכיל 188 קלוריות , 6 גרם חלבון ו -9 גרם שומן למנה. מתאים ל-20 ומחירו 58 סנט למנה מנות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם יש לכם רוטב פלפלים, בצל ירוק, חזה עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב בתור מזנון אסייתי. 7 אנשים מצאו את המתכון הזה טעים ומשביע. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי לא כל כך אדיר של 28% . מתכונים דומים: מטבל אסייתי שכבות , סלט אסיאתי שכבות ומטבל איטלקי שכבות .

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את העוף, הגזר, הבוטנים, הבצל, 2 כפות רוטב סויה, פטרוזיליה, שום ושומשום. מכסים ומכניסים למקרר למספר שעות.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
בסיר גדול, מערבבים סוכר חום ועמילן תירס; מערבבים פנימה מים, קטשופ, רוטב ווסטרשייר, חומץ ורוטב פלפלים עד לקבלת תערובת חלקה. להביא לרתיחה; מבשלים ומערבבים במשך 1-2 דקות או עד שמסמיך. מצננים 5 דקות. מכסים ומקררים.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
ממש לפני ההגשה, טורפים בקערה קטנה גבינת שמנת ורוטב סויה שנותר עד לקבלת תערובת חלקה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה NILLA Wafersחבילה NILLA Wafers
6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
4
מורחים באופן שווה לתוך 12 אינץ'. מנת הגשה. מכסים בתערובת עוף; לטפטף רוטב.
מרכיבים שתצטרך
אפונת שלג, מופשרתאפונת שלג, מופשרת
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
5
מגישים עם קרקרים או צ'יפס.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)

מרכיבים

2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר מגוררגזר מגורר11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)140אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף מבושל קצוץחזה עוף מבושל קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון3(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץבצל ירוק קצוץ2(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת מופחתת שומן שמנת גבינהחבילת מופחתת שומן שמנת גבינה3(חוֹרֶף)רוטב סויה מופחת נתרן, מחולקרוטב סויה מופחת נתרן, מחולק2טיפותרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף11 קילו קישואים,שומשום, קלוישומשום, קלוי20ריבס, קצוץ טרי או קפואSesame rice crackers or tortilla chipsSesame rice crackers or tortilla chips37אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בוטנים קצוצים ללא מלחבוטנים קצוצים ללא מלח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה-La Marca Prosecco עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
לה מרקה פרוסקו
לה מרקה פרוסקו
היין המבעבע הזה הוא בצבע קש חיוור וזהוב. הבועות בעלות מרקם מלא ומתמשך. באף היין מביא הדרים טריים עם רמזים של דבש ופרחים לבנים. הטעם רענן ונקי, עם הדרים בשלים, לימון, תפוח ירוק, ונגיעות של אשכולית, מינרליות וקצת טוסט. הגימור קל, מרענן ופריך. הגישו תמיד את La Marca Prosecco מצונן בין 46-50 מעלות צלזיוס. יין מבעבע איטלקי רב תכליתי, La Marca Prosecco יכול להיות מוגש בחלילים מבעבעים או בכוסות יין לבן. בקבוק מלא מגיש כ-5-7 כוסות. לאחר המזיגה בסיבוב הראשון, אטום את הבקבוק שנפתח בפקק בקבוק כדי לשמור על שאר היין טרי ותוסס ולשמור את היין מקורר עד 46-50 מעלות צלזיוס. בקבוק שנפתח אמור להחזיק כ-3-4 שעות עם סגירת הבקבוק.