קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

בובי של מתוק וחריף חזיר וכריך סלט כרוב

בובי של מתוק וחריף חזיר וכריך סלט כרוב
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מתוק של בובי חזיר מתובל כריך סלט כרוב. מנה אחת מכילה 464 קלוריות, 52 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חומץ תפוחים, פלפל, סוכר חוםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשורש זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר שקדים ללא קמח כקינוח. זה מושלם עבור יום העצמאות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-5 דקות. נסו חזיר ברביקיו מתוק ומתובל עם סלט כרוב אסייתי, סלט כרוב של בובי (סלט כרוב של רוב), ו כריך עוף מטוגן עם סלט כרוב ומיונז חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מערבבים יחד את הפפריקה, פלפל שחור, מלח, סוכר חום ופלפל קאיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
סוכר חוםסוכר חום
פפריקהפפריקה
מלחמלח
1
מפזרים את לשפשף יבש על כל tenderloins חזיר ומניחים בשקית פלסטיק resealable. מקררים לפחות 2 שעות, ולאחר מכן להביא לטמפרטורת החדר לפני הבישול.
מרכיבים שתצטרך
בשר חזיר פילהבשר חזיר פילה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
2
חותכים כל tenderloin ל 2 או 3 חתיכות גדולות.
3
מחממים את השמן בסיר מרק גדול או בתנור הולנדי. לצרוב את החזיר מכל הצדדים בקבוצות (אתה לא רוצה צפוף במחבת), 4 עד 5 דקות. מכסים עם מיץ תפוחים, חומץ, רוטב ברביקיו, שום וג ' ינג ' ר. מביאים לרתיחה מעל חום בינוני גבוה, ולאחר מכן לכסות ומבשלים במשך 30 דקות, מפנה מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוחיםמיץ תפוחים
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חומץחומץ
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
חזירחזיר
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבתמחבת
4
להעביר את החזיר ללוח חיתוך נקי לגרוס באמצעות 2 מזלגות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
5
מניחים את חזיר מגורר בחזרה לתוך הסיר ולהמשיך לבשל מעל חום בינוני-נמוך, חשוף, רק כדי לחמם דרך, 10 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
חזיר משךחזיר משך
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
מגישים על לחמניות המבורגר עם רוטב ברביקיו וסלט כרוב עם חרדל וחמוצים, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
חרדלחרדל
חמוציםחמוצים

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות3(חוֹרֶף)רוטב ברביקיו ועוד להגשהרוטב ברביקיו ועוד להגשה2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם6ריבס, קצוץ טרי או קפואסלט כרוב, להגשהסלט כרוב, להגשה2(יכול להיות או להרחיק)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלפפון חמוץ צ'יפס, אופציונלי, להגשהמלפפון חמוץ צ'יפס, אופציונלי, להגשה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שורש זנגביל טרי מגורדשורש זנגביל טרי מגורד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום קצוץשום קצוץ6לחמניות המבורגר מחיטה מלאהלחמניות המבורגר מחיטה מלאה6ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל, אופציונלי, להגשהחרדל, אופציונלי, להגשה1קילוגרםבשר חזיר פילהבשר חזיר פילה2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות