קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות18
מגזין

בוטנים עם תבלינים הודיים

בוטנים עם תבלינים הודיים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל בוטנים עם תבלינים הודיים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 232 קלוריות. והוא יספק כ 24 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך מלח, חלבוני ביצה, כוסברה טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, צמחוני דיאט. מתכונים דומים: סלמון עם תבלינים הודיים, כבד מוקפץ עם תבלינים הודיים, ו צלעות כבש עם תבלינים הודיים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 30
2
שלב הראשון 6 מרכיבים בקערה קטנה.
3
מקציפים חלבונים בקערה בינונית במשך 1 דקה או עד מקציף.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים תערובת תבלינים, בוטנים, זרעי שומשום שחור; מערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
5
מורחים את התערובת בשכבה אחת על 2 מחבתות ג ' לי רול מצופה ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים ב 300 במשך 30 דקות או עד האגוזים יבשים וצלויים, ערבוב מדי פעם. מגניב לגמרי.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. לורנץ V לשיר גרונר Veltliner עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
Laurenz V שירה Gruner Veltliner
זר פירות אטרקטיבי מאוד מניב ניחוחות תפוח, אפרסק והדר יחד עם spiciness Veltliner טיפוסי ומגע של פלפל לבן. החיך הרך והעסיסי נתמך על ידי חומציות עדינה. זה שר על החיך!