קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

בוריטוס עוף עם סלסה אננס

בוריטוס עוף עם סלסה אננס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בוריטוס עוף עם אננס Salsan. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 87 גר' של חלבון, 73 גרם של שומן, וסך הכל 1207 קלוריות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. אם יש לכם חתיכות אננס, אבקת צ'ילי, טורטיות קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. מתכונים דומים: בוריטוס עוף ושעועית שחורה עם סלסה אננס אבוקדו, בוריטוס עוף סלסה קל, ו בוריטוס עוף עם גבינה וסלסה שעועית שחורה.

הוראות

1
בסיר גדול, לשים את העוף, 1 בצל שלם, וקמצוץ גדול של מלח לכסות עם מים קרים. מביאים לרתיחה ואז להפחית לרתיחה ומבשלים עד העוף מבושל דרך, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
בצלבצל
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
בעוד העוף מתבשל, להפוך את הסלסה על ידי ערבוב יחד את בצל אדום חתוך לקוביות, נתחי אננס, חלפיניו, כוסברה, אבקת צ ' ילי, מיץ ליים, ומתבלים עם מלח ופלפל. מכסה ומקרר עד מוכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
נתחי אננסנתחי אננס
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
מיץ לייםמיץ ליים
בצל אדוםבצל אדום
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
עוף שלםעוף שלם
סלסהסלסה
3
הסר את העוף ולאפשר לו להתקרר. מסננים את נוזל הבישול ושומרים אותו ואת הבצל למתכון עגול 2, מרק טורטיה. כאשר העוף הוא מגניב מספיק כדי להתמודד, להסיר את הבשר, להשליך את העצמות ואת העור. שמור 1 כוס בשר למרק טורטייה.
מרכיבים שתצטרך
מרק טורטיהמרק טורטיה
בשרבשר
בצלבצל
4
לעטוף את טורטייה במגבת לחה ומיקרוגל במשך 45 שניות או עד חם וגמיש.
מרכיבים שתצטרך
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
מחממים את השעועית בסיר קטן על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
הניחו טורטייה אחת על משטח שטוח.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
7
מניחים 1/4 של העוף, לתוך באמצע הבוריטו. למעלה עם 1/4 כוס גבינה, 1/4 של שעועית 2 כפות של סלסה. מקפלים את החלק התחתון של טורטייה מעל המילוי ואז לקפל את הצדדים פנימה להתגלגל מלמטה. חזור עם החומרים הנותרים ומקשטים עם שאר סלסה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
שעועיתשעועית
סלסהסלסה
גלולגלול

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.