קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

בוריטוס שעועית מטוגנת

בוריטוס שעועית מטוגנת
בוריטוס שעועית טרופה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 731 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן למנה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו שיני שום, עגבניות, טורטיות קמח, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הקרם אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,גלידת אוכמניות כקינוח. זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל מקסיקני. נסו בוריטוס שעועית מטוגנת, טופו מטוגן ברוטב שעועית שחורה סינית, ו בוריטו שעועית צ'יפוטלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 93°. לשים מגש ovenproof בתנור כדי להתחמם.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חום יבש קומל על חום מתון עד חם אבל לא מעשן, ואז לבשל עגבניות, בצל, פלפל ושום, מפנה עם מלקחיים, עד שכולם מושחרים כתמים, 10 עד 15 דקות. 3
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מלקחייםמלקחיים
3
הסר מהחום, ולאחר מכן להעביר עגבניות 2 פרוסות בצל לבלנדר. לקלף שום ולהוסיף לבלנדר יחד עם מיץ לימון, צ ' ילה, ו 1/2 כפית מלח. להתמזג עד puréed גס, ולאחר מכן להעביר סלסה לקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
עגבנייהעגבנייה
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
סלסהסלסה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
קערהקערה
4
חותכים פלפל לרצועות 1/2 אינץ ' רחב, ואז חצי הנותרים 2 פרוסות בצל ושכבות נפרדות. לזרוק פלפל ובצל עם אורגנו, פלפל, ונותר 1/4 כפית מלח בקערה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
אורגנואורגנו
פלפלפלפל
בצלבצל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מורחים רבע שעועית מטוגנת על טורטייה, משאיר גבול 1 אינץ ' בכל רחבי, ואז מפזרים עם רבע גבינה אחת. מסדרים רבע מתערובת בצל ופלפל ברצועה אופקית על פני מרכז, ולאחר מכן מקפלים את הצד הקרוב אליך עליהם לגלגל את טורטייה. הפוך 3 בוריטוס יותר באותו אופן.
מרכיבים שתצטרך
שעועית מטוגנתשעועית מטוגנת
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
מורחיםמורחים
בצלבצל
גלולגלול
6
שמן חום במחבת כבדה 12 אינץ ' על חום גבוה בינוני עד חם אבל לא מעשן, ואז מטגנים 2 בוריטוס, בצד התפר למטה, עד משחימים קלות על מתחת, 1 עד 2 דקות. להתהפך עם מלקחיים ומטגנים עד הזהב, 1 עד 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מלקחייםמלקחיים
7
להעביר מגבות נייר לניקוז בקצרה, ולאחר מכן לשמור על חם על מגש בתנור. מטגנים הנותרים 2 בוריטוס באותו אופן.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
תנורתנור
8
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דאטון-גולדפילד אמרלד רידג ' ויניארד פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 58 דולר.
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
Dutton-Goldfield Emerald Ridge Vineyard Pinot Noir
הבציר 2016 של פינו רכס האזמרגד שלהם הוא ממוקד במיוחד ותוסס, לראווה להפליא שורשי העמק הירוק שלה. דובדבן בהיר, קופסת סיגרים, וניחוחות עוגת ריבס מובילים את הדרך, ואחריו ריחות כהים יותר של אוכמניות, אוכמניות, ופריחת פטל לאחר זמן בכוס. הערות מלוחות של קורנית, הל וציפורן לספק שכבה נוספת של מורכבות. הפה מלא פרי מתוק של דובדבן/ברי קטיפה, נישא על טאנינים המשרד, נותן את היין כי חושניות שמחזיק אותך חוזר לעוד. עוגת דובדבנים כהה עם תבלינים אגוז מוסקט מהדהדת בגימור האנרגטי. התווים המלוחים, החריף של גבינת צ ' דר עז מיושנת מביאים את הפרי המתוק ביין, כמו גם בשר חזיר מעושן מעושן, או ברוסקטה פטריות.