קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות0
מגזין

בזיליקום תאילנדי MOJITarita

בזיליקום תאילנדי MOJITarita
המתכון בזיליקום תאילנדי MOJITaritan מוכן בסביבות 5 דקות וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל אסייתי. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 132 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. אם יש לכם נקטר אגבה, מיץ ליים, קוביות קרח, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. מתכונים דומים: שרימפס בזיליקום בסגנון תאילנדי עם בזיליקום-אורז קוקוס, עוף בזיליקום תאילנדי ו 5 בזיליקום מלוח-משופר פסטה s, ו בזיליקום תאילנדי פסטו.

הוראות

1
יוצקים נקטר אגבה ומיץ ליים לתוך כוס הייבול.
מרכיבים שתצטרך
קמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכיתקמצוץ מלח, ועוד עבור זכוכית זכוכית
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2
מוסיפים עלי בזיליקום; בעדינות לשבור את בזיליקום עם muddler או כף.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
3
מוסיפים טקילה, ממלאים זכוכית בקרח.
מרכיבים שתצטרך
טקילהטקילה
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
4
למעלה עם סודה, מערבבים בעדינות.
מרכיבים שתצטרך
מים מוגזיםמים מוגזים
5
מקשטים לפי הצורך.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.