קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

סלט פסטה בקר תאילנדי

סלט פסטה בקר תאילנדי
סלט פסטה בקר תאילנדי הוא מתכון ללא חלב עם 6 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -23 גרם חלבון , 17 גרם שומן ובסך הכל 381 קלוריות . , מתכון זה מכסה 19% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח האסייתי. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ -30 דקות . גשו לסופר וקנו רוטב פלפלים, ירקות סלט מיקס אביב, שן שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. רק אנשים בודדים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא הגיע למקום. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון ספונקולרי מוצק של 51% . נסו את סלט טייגר קרייז (סלט בקר תאילנדי חריף) , סלט פסטה תאילנדי ו- My O My.. סלט הבקר התאילנדי הטוב ביותר אי פעם! (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים ספגטי לפי הוראות האריזה. בינתיים, בקערה קטנה, טורפים את חומרי הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
2
מסננים את הספגטי ושוטפים במים קרים; לזרוק עם 1/2 כוס רוטב.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
3
מניחים בצלחת הגשה גדולה.
4
בקערה גדולה מערבבים את הירוקים של הסלט, הפלפל האדום והבצל.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
פלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דקפלפל ירוק או אדום מתוק קצוץ דק
5
מטפטפים את הרוטב שנותר; לזרוק למעיל. מסדרים את תערובת החסה מעל הספגטי. למעלה עם צלי בקר; מפזרים בוטנים אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוסטביףרוסטביף
ספגטיספגטי
1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים1-1/2 כוסות פלפלים אדומים קצוצים
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)

מרכיבים

72אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן בוטנים או שמן קנולהשמן בוטנים או שמן קנולה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.gingerroot טרי טחוןgingerroot טרי טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ2(חוֹרֶף)לימון או מיץ לימוןלימון או מיץ לימון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1קטןפלפל אדום מתוק, פרוס דקפלפל אדום מתוק, פרוס דק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ אורזחומץ אורז454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)deli roast beef, cut into stripsdeli roast beef, cut into strips142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת ירקות סלט תערובת האביבחבילת ירקות סלט תערובת האביב11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)chopped salted peanuts, optionalchopped salted peanuts, optional21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי לא מבושלספגטי לא מבושל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, Chenin Blanc

תאילנדית בתפריט? נסו להתאים עם ריזלינג, גוורצטרמינר ושנין בלאן. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה - כמובן - אבל הלבנים החומציים האלה משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. תערובת יין ריזלינג ואגס של יקב ווסטפורט "Ancient Mariner" (Benefits Coastal Animal Rescue and Adoption) עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-27 דולר לבקבוק.
יקב ווסטפורט "Ancient Mariner" תערובת יין ריזלינג ואגס (מועיל להצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף)
יקב ווסטפורט "Ancient Mariner" תערובת יין ריזלינג ואגס (מועיל להצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף)
נסה את התערובת העדינה הזו של אגס וריזלינג שמדיפה דבש ושמש. לא משנה איזה מסע חקר מעורר השראה בחיי היומיום שלך, זכור את זמנו של הימאי הקדום. להציע ישועה. יתרונות הצלה ואימוץ בעלי חיים בחוף (CARA).