קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

בייגל סלט שרימפס

בייגל סלט שרימפס
אם אתה רוצה להוסיף עוד פסקטריאן מתכונים לאוסף שלך, בייגל סלט שרימפס עשוי להיות מתכון שאתה צריך לנסות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 17 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 354 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, ונעשה בערך 10 דקות. גשו לסופר וקנו בייגל, גבינה שוויצרית, עשב שמיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 31%. נסו סלט קיסר בייגל, חזרת ביצה סלט בייגל, ו חזרת ביצה סלט בייגל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה שלבו גבינת שמנת, מיונז, מיץ לימון ושמיר. מערבבים פנימה את השרימפס; מורחים על בייגל. מיקרוגל, חשף, על גבוה עבור 1 דקה או לצלות 4 ב. מהחום עד חם ומבעבע.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
מיץ לימוןמיץ לימון
מיונזמיונז
בייגלבייגל
שרימפסשרימפס
מורחיםמורחים
שמירשמיר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
2
מפזרים גבינה שוויצרית.
מרכיבים שתצטרך
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית

יין מומלץ: שרדונה, סוביניון בלאן, Gruener Veltliner

שרדונה, סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר הם הבחירות המובילות שלי לסלט. סוביניון בלאן וגרונר ולטלינר שניהם בעלי תווי הרבי המשלימים סלטים עם מספיק חומצה כדי להתאים לוויניגרטות טארט, בעוד שרדונה יכולה להיות בחירה טובה לרוטבי סלט שמנת. שרדונה רחבה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברודסייד שרדונה
ברודסייד שרדונה
זהב בהיר בהיר. ניחוחות אגסים בשלים ונקטרינה מראים בהירות טובה ומרימים ליס מעושן וניואנסים של דגנים קלויים עם אוורור. משיי ופתוח לסרוג, מציע מרוכז מטע ובור פירות טעמים כהשלמה הצעות של שומר ודבש. האיכות המעושנת חוזרת בגימור ארוך וחלק שמשאיר אחריו תו עור אגס מריר מרענן.