קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

בייגלה פיקנטי

בייגלה פיקנטי
בייגלה חריף יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון שלך. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 311 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 89 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לך בייגלה, פלפל קאיין טחון, תערובת הלבשה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. . זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 5 דקות. עם כפית ציון של 32% המנה הזאת לא יוצאת מן הכלל. נסו בייגלה פיקנטי, בייגלה פיקנטי, ו בייגלה פיקנטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא סגול כוכב אגמים עתיקים ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
כוכב סגול אגמים עתיקים ריזלינג
ניחוחות של משמשים ואפרסקים לבנים נושאים דרך החיך האמצעי המתוק עם טעמים של משמש מיובש, פירות אבן ודבש. מאוזן על הגימור עם חומציות טבעית.