קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

ביסק רביולי דלעת

ביסק רביולי דלעת
דלעת רביולי ביסק היא מנה ים תיכונית עיקרית. מנה אחת מכילה 597 קלוריות, 23 גרם חלבון ו-17 גרם שומן. מתאים ל-4 מנות. תמורת $2.08 למנה, מתכון זה מכסה 17% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-30 דקות. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש פלפל קאיין, בצל, טימין ושום. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 59%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון ביסק דלעת במעטפת דלעת, ביסק דלעת ג'ינג'י וביסק דלעת ושרימפס.

הוראות

1
מביאים סיר עם מים מומלחים קלות לרתיחה; מבשלים את הרביולי במים הרותחים עד שהם רכים, כ-5 דקות; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
רביולירביולי
שיני שום, טחונות, לא חובהשיני שום, טחונות, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
10 אונקיות ריבת פטל10 אונקיות ריבת פטל
2
מכינים מחבת עם ספריי בישול ומניחים על אש בינונית. מבשלים את הבצל והשום במחבת החמה עד להשחמה. מערבבים את המרווה, התימין, פלפל הקאיין, מרק העוף ומלית פאי הדלעת; מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים 10 דקות. מצקת מעל רביולי סחוט להגשה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת פשטידת דלעתתערובת פשטידת דלעת
פלפל קאייןפלפל קאיין
ד תערובת ריזוטוד תערובת ריזוטו
1/3 כוס עלי מרווה טריים, קצוצים1/3 כוס עלי מרווה טריים, קצוצים
רביולירביולי
אפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרתאפונה טרייה קליפה או אפונה אורגנית קפואה מופשרת
Hain מזונות מלח ים יודHain מזונות מלח ים יוד
1/2 כוס שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון1/2 כוס שמן זית יווני, בתוספת 2 כפות ללימון
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
עלה מרווהעלה מרווה
מצקתמצקת

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.