קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ביסקוויטים דרומיים

ביסקוויטים דרומיים
ביסקוויטים דרומיים עשויים להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה משמש 12. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 171 קלוריות. המתכון הזה מכסה 5% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. 13 אנשים שמחו שניסו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 40 דקות. צאו לחנות ואספו אבקת אפייה, מלח כשר, קמח ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 30%. ציון זה לא כל כך יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: ביסקוויטים דרומיים, עוגיות חזיר דרומיות, ו ביסקוויטים דרומיים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מקציפים יחד את קמח 12 אונקיות, אבקת אפייה, סודה לשתיה ומלח כשר בקערת ערבוב גדולה. בעזרת קצות האצבעות משפשפים את החמאה ומתקצרים לסחורה היבשה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. יוצרים באר באמצע התערובת הזו ויוצקים פנימה את החלב. מערבבים בכף גדולה עד שהבצק פשוט מתחבר. ואז ללוש בקערה עד שכל הקמח נלקח.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
מלח כשרמלח כשר
חלב-חמאהחלב-חמאה
קיצורקיצור
חמאהחמאה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
4
הופכים את הבצק למשטח מקומח, ואז מתחילים לקפל את הבצק על עצמו, ללוש בעדינות למשך 30 שניות, או עד שהבצק רך וחלק. לחץ את הבצק לסיבוב בעובי 1 אינץ'. בעזרת חותך עגול בגודל 3 אינץ ' חותכים ביסקוויטים, מקפידים לדחוף את החותך ישר דרך הבצק למשטח העבודה לפני שמתפתלים כדי "לנקב" את הביסקוויט. בצע את החתכים שלך קרוב ככל האפשר כדי להגביל את הפסולת.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
בצקבצק
אגרוףאגרוף
5
מניחים את הביסקוויטים על תבנית של חצי גיליון כך שהם בקושי נוגעים. גלגל מחדש את כל השאריות והכה כמה שיותר ביסקוויטים. השתמש באגודל כדי ליצור גומה רדודה במרכז העליון של כל ביסקוויט ואפה עד שהביסקוויטים גבוהים וזהב בהיר מעל, 15 עד 20 דקות. הופכים את הביסקוויטים לסלסלה מרופדת במגבת מטבח ומצננים מעט לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
אגרוףאגרוף
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה
זיליקן ראוש ריזלינג ספאטלזה
עידון מונע פירות מסומן בפרחוניות עדינה בריזלינג שנקטף מאוחר זה. תווים של אפרסק כרם, אשכולית, לימון עסיסי ופסיפלורה בשלה מתאחדים על חיך קרמי ומרוכז עשיר במלון וקליפת לימון מסוכרת. חילופי מדהים של חומציות עסיסית ומתיקות שכבתית יחד יוצרים שלם מוכן לחלוטין. הגימור הארוך והעסיסי ורמז הבציר הפנטסטי לעתיד יפה שעוד יבוא.