קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות3
מגזין

ביסקוויטים של ביף N צ'דר

ביסקוויטים של ביף N צ'דר
את המתכון של ביסקוויטים בשר בקר אנד צ'דר אפשר להכין תוך כ-35 דקות . מתאים ל-6 ומחירו 86 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 316 קלוריות , 7 גרם חלבון ו -18 גרם שומן . אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם רוטב ברביקיו, ביסקוויטים, גבינת צ'דר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. עם ציון של 36% , המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פוטי בקר וירקות עם ביסקוויטים צ'דר , פוטי בקר וירקות עם ביסקוויטים צ'דר , ופטי בקר וירקות עם עוגיות צ'דר .

הוראות

1
שלבו בשר בקר טחון ורוטב ברביקיו בקערה קטנה; לְהַפְרִישׁ.
מרכיבים שתצטרך
2 צינורות (4-1/2 אונקיות כל אחת) ביסקוויטים בקירור2 צינורות (4-1/2 אונקיות כל אחת) ביסקוויטים בקירור
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מניחים ביסקוויט אחד בכל אחד מ-12 כוסות מאפינס משומנות; לחץ בחוזקה על החלק התחתון ומעלה על הצדדים. כף 1 עד 2 כפות של תערובת בקר לכל כוס; מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
3
אופים ב-350 מעלות למשך 15-18 דקות או עד שהביסקוויטים מזהיבים והגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
בוטנים קלויים, קליפות הוסרובוטנים קלויים, קליפות הוסרו
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מגישים מיד.

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירות המובילות שלי לעוגיות. פרוסקו מתוק מבעבע אינו מציף עוגיות סוכר פשוטות או עוגיות שורט, שרי שמנת מתוקה משלים עוגיות מתובלות, והתווים האגוזים של מדיירה מתאימים לעוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "