קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

ביצים מטוגנות בשמן עמוק עם רימולד

ביצים מטוגנות בשמן עמוק עם רימולד
גשו לסופר וקנו רוטב sriracha, ירקות שן הארי, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש בשמן סובין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת אוכמניות וקוקוס כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. מתכונים דומים: כריכים מטוגנים בשמן עמוק עם רוטב רימולייד חריף, טורקיה Sriracha בטיגון עמוק, ו ביצים סקוטיות – מה יכול לנצח ביצים מבושלות מטוגן בשמן עמוק כאשר מצופה נקניק.

הוראות

1
להקציף הראשון 10 מרכיבים בקערה בינונית. מערבבים ביצים. בעדינות להנמיך 6 ביצים לתוך סיר גדול של מים רותחים, להפחית את החום בינוני, ומבשלים 6 דקות עבור ביצים רכות מבושל.
מרכיבים שתצטרך
2
ניקוז. מכסים את הביצים במים קרים וקריר. בעדינות לפצח לקלף ביצים.
מרכיבים שתצטרך
3
להקציף הנותרים 3 ביצים, חלב חמאה, ו sriracha בקערה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4
מקציפים את שתי הקערות בקערה בינונית אחרת.
5
מערבבים panko ומלח גס בקערה בינונית אחרת. עבודה עם 1 ביצה רכה בכל פעם, בעדינות לגלגל בתערובת קמח, ולאחר מכן תערובת ביצה, ולאחר מכן תערובת panko.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים על תבנית אפייה מעוטרת. מחממים תנור ל-325F.
7
יוצקים מספיק שמן לסיר גדול כדי להגיע לעומק של 2 אינץ'. חברו מדחום לטיגון עמוק לצד המחבת.
מרכיבים שתצטרך
8
שמן חום ל 191°. עובד ב 2 קבוצות, מטגנים ביצים עד חום, מפנה מדי פעם, כ 2 דקות. באמצעות כפית מחוררת, להעביר ביצים מטוגנות לצלחת חסינת שרוול ומניחים בתנור 3 דקות כדי להתחמם דרך. כפית 1/4 כוס remoulade למרכז של כל אחד 6 צלחות; העליון כל אחד עם ביצה 1.
מרכיבים שתצטרך
9
מקשטים עם עשבי תיבול ירוקים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)2(יכול להיות או להרחיק)צלפים קצוצים מנוקזיםצלפים קצוצים מנוקזים11 קילו קישואים,מלח גס כשרמלח גס כשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)cornichons קצוץ * * או חמוציםcornichons קצוץ * * או חמוצים6ריבס, קצוץ טרי או קפואשן הארי ירוק (לקישוט)שן הארי ירוק (לקישוט)9largesביצים, טמפרטורת החדרביצים, טמפרטורת החדר2(יכול להיות או להרחיק)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה2(יכול להיות או להרחיק)טרגון טרי קצוץטרגון טרי קצוץ3largesביצים קשות, קצוצותביצים קשות, קצוצות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpanko (פירורי לחם יפניים)panko (פירורי לחם יפניים)6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן בוטנים או שמן סובין אורז (לטיגון)שמן בוטנים או שמן סובין אורז (לטיגון)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח סולת (קמח פסטה)קמח סולת (קמח פסטה)3(חוֹרֶף)חומץ יין שריחומץ יין שרי2(חוֹרֶף)רוטב סרירצ'הרוטב סרירצ'ה2(חוֹרֶף)רוטב סרירצ'הרוטב סרירצ'ה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'ון מחיטה מלאהחרדל דיז'ון מחיטה מלאה