קושימומחה
מוכן ב20 שעות
מנות6
ציון בריאות44
מגזין

בישול איטי בשר צלוי דרומי חזיר על לחמניה

בישול איטי בשר צלוי דרומי חזיר על לחמניה
בישול איטי בשר צלוי דרומי חזיר על לחמניה הוא חלב חינם מנה עיקרית. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 593 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 11 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %39 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם לחמניות המבורגר, רוטב צ'ילי, חרדל דיז' ון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה מושלם עבור יום האב. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 שעות. נסו חזיר ברביקיו מבשל איטי, ברביקיו מבשל איטי משך חזיר, ו כריכי בשר בקר ובישול איטי וכריכי ברביקיו חזיר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. כריס לחצות גפן ישן זינפנדל עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס חוצה מקורות מכרמים שונים באחוזה (גיל ממוצע 80) כדי למצוא את הענבים הטובים ביותר כדי לייצר את היין השופע הזה. Cris Cross גפן ישן Zinfandel יש טעמים טעימים של דובדבנים שחורים וריבת ברי.