קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות64
מגזין

בית זנגביל לילדים

בית זנגביל לילדים
צריך קינוח צמחוני? בית זנגביל לילדים יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. המתכון הזה מכסה %68 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 11124 קלוריות, 72 גרם חלבון ו 151 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. חג המולד יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, גרידת לימון, סוכר ממתקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: בית זנגביל (בתי זנגביל מיני), "בית הממתקים של אומה", ו בית זנגביל.

הוראות

1
הראשון לחתוך בקרטון דק: קיר בצד, 4 1/2 x 8 אינץ'; קיר סוף, 4 1/2x5 אינץ'; גייבל משולש, 4 1 / 2x3x3 אינץ'; ומלבן גג, 4 1/2x9 אינץ'. סרט את חתיכת הקיר קצה מלבני חתיכת גייבל משולש: להתאים את הצד הארוך של המשולש, 4 1/2 אינץ', לאחד 4 1/2 אינץ ' הצדדים של הקיר בסוף.
2
בקערה גדולה, חמאת שמנת וסוכר עד אור ורך. מערבבים לימון גרידת, מיץ לימון, מולסה. בהדרגה לנצח 2 ביצים. לנפות את הקמח, אבקת אפייה, ותבלינים יחד; מערבבים לתוך תערובת מוקרם. לעטוף בצק בנייר קלף, ומקרר במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
מולסהמולסה
חמאהחמאה
תבליניםתבלינים
קרםקרם
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
קערהקערה
3
להפוך את הבצק על משטח מקומח קלות. מחלקים ל 6 חלקים, 2 מעט גדול יותר מהאחרים. על משטח מקומח קל, לרדד את 4 חתיכות קטנות לגודל של הקיר בצד ואת הקיר בסוף עם תבניות גייבל; לחתוך שניים מכל אחד.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
4
מגלגלים את הבצק שנותר, וחותכים לשני חלקי גג מלבניים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
5
מעבירים עוגת זנגביל על מגשי אפייה משומנים.
6
בתנור שחומם מראש 375 מעלות F (190 מעלות C), אופים זנגביל במשך 10 דקות, או עד פריך. כאשר מוציאים מהתנור, להשאיר את זנגביל על מגשי אפייה במשך כמה דקות כדי להגדיר, ולאחר מכן להעביר מתלים חוט. להשאיר את הלילה להארדן.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בקערה גדולה, בקלילות להקציף 2 חלבונים ביצה. בהדרגה לנצח בערך 5 כוסות סוכר ממתקים. הזיגוג צריך להיות חלק ולעמוד בפסגות מוצקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלבוניםחלבונים
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
8
מורחים או צינור קו 9 אינץ ' של זיגוג על לוח עוגה, ולחץ על אחד הקירות בצד, כך שהוא מקלות בחוזקה עומד זקוף. אם יש צורך, להפיץ או צינור קצת תוספת הדובדבן לאורך כל צד כדי לעזור לתמוך בו. קח קיר קצה וקרח שני הקצוות בצד.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפויציפוי
קרחקרח
9
מורחים או צינור קו של זיגוג על הלוח בזווית ישרה אל הקיר הראשון, ולחץ על הקיר בסוף למקומו. חזור על תהליך זה עם שני הקירות האחרים עד שכולם בעמדה. השאר את הקירות להקשיח יחד לפחות שעתיים לפני לשים על הגג.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפויציפוי
10
מורחים או צינור שכבה עבה של זיגוג על גבי כל הקירות, ולתקן את חתיכות הגג בעמדה; הגג צריך לחפוף את הקירות כדי להפוך את המרזבים. צינור או להפיץ קצת זיגוג לאורך פסגת הגג כדי להחזיק את שני החלקים בחוזקה יחד. השאר לילה להגדיר בתקיפות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
ציפויציפוי
11
כאשר מוכן לקשט, להפוך את הדובדבן שנותר. בקערה גדולה, מקציפים קלות 4 חלבוני ביצה, ומערבבים בסוכר שנשאר ממתקים כמו קודם. השתמש בזה כדי להפוך שלג על הגג, וכדי לתקוע סוכריות שונות לקישוט. סיים עם אבקה דקה של סוכר מנופה של ממתקים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
חלבוניםחלבונים
ממתקיםממתקים
ציפויציפוי
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה