קושיקל
מוכן ב29 דק.
מנות2
ציון בריאות43
סוגי מאכליםבלילה
מגזין

בלילת בירה הליבוט

בלילת בירה הליבוט
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בלילת בירה הליבוט. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 2 . מנה זו מכילה סביב 68 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 461 קלוריות. אם יש לך קמח, שמן צמחי, פילה הליבוט, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. נסו בירה בלילת קרפים כתומים עם רוטב קרמל בירה, בירה בלילה Hushpuppies, ו בירה בלילה " Dudecakes (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

הליבוט עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. פינוט גרי Loveblock עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.