קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות45
מגזין

בננה תפוחים קוקוס קארי

בננה תפוחים קוקוס קארי
המתכון Banananan תפוח קוקוס קארי יכול לספק את הכמיהה ההודית שלך בערך 45 דקות. מתאים ל-3 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 70 גרם חלבון 57 גרם של שומן, וסך הכל 1008 קלוריות. המתכון הזה מכסה %48 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. גשו לסופר וקנו בצל, יין, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב חלב קוקוס משומר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים בריאות כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכונים דומים: קארי קוקוס בננה סקווש טבעוני, קארי קוקוס תפוח על אורז בסמטי, ו בננה-קוקוס תפוח פריך.

הוראות

1
מוסיפים קוקוס לא ממותק, אורז וצימוקים, או בוטנים.אני מודה, הייתי די מבוהל כשראיתי איך זה נראה לפני ערבוב:אלוהים אדירים מה עשיתי???עגבניות מחית עשה את הרוטב ורדרד כאשר הוא יצא מהמעבד! אבל אל חשש כי הקארי יהפוך אותו לצבע כתום נחמד. :) זו הייתה הפעם הראשונה שלי באמצעות זרעי amaranth! הרמתי כמה באסם גורפת לאחר שראיתי כמה גדול הפרופיל התזונתי was.In רק 1/4 זרעים מבושלים כוס יש 7 גרם של סיבים ו 7 גרם של חלבון!השתמשתי 1/2 כוס לא מבושל וזרקתי אותו פנימההם כל כך חמודים! איך אוכל לאכול אותם?בישלתי אותו על בינוני במשך כ 4 שעות בערך. הריח בבית היה מדהים כשהגענו הביתה!!!אבל מה הטעם של זה?אני מתכוון, בואו לא נשכח שיש פרוסות בננה ותפוח בקארי הזה!!!חששתי שזה לא ימצא חן בעיניי כי מעולם לא הייתי אחד שמערבב טעמים מתוקים ומלוחים יחד
מרכיבים שתצטרך
קוקוס לא ממותקקוקוס לא ממותק
AmaranthAmaranth
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
לשימור,לשימור,
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
2
אבל לא היית יודע את זה צלחת זו טלטלה את הגרביים שלי!!!!!וואו וואו וואו וואו. ברצינות וואו. היו לי שתי קערות מלאות והייתי יכול לטרוף יותר! זו הייתה ארוחת הערב המושלמת הלילה כי אנחנו מקבלים כמה t-סופות מטורפות וזה הרגיש כל כך חם ומנחם. :) נתחי הבננה היו מחוץ לעולם הזה מדהים!!!זרעי amaranth באמת עשה את המנה הזאת מדהים במיוחד. זה נתן למנה מרקם נחמד! אהבתי גם את הפלפל הירוק. בפעם הבאה אני אוסיף עוד ירקות!עם קרקרים מרי:אני כבר סיימתי קופסה ואני גם לתוך השני! עזור לי!היה לי גם תה חדש הלילה: אוכלי DigestI אהב את התה! אין כאבי בטן לאחר אכילה. לא אומר שאני תמיד עושה, אבל אני סובל מבעיות עיכול ב times.My פרויקט הלילה היה להרכיב מסגרת תמונה שהאמא והאבא החורג שלי נתן לנו לפני זמן רב!!מילאתי אותו בתמונות חתונה. :) אני אוהב להסתכל על תמונות. זה חייב להיות אחד מ - 5 הדברים הטובים ביותר שלי לעשות-כל כך הרבה זיכרונות ונוסטלגיה!מתחיל בראש והולך בכיוון השעון: לי (כלה!!אני ואבא, אריק, אני ומסיבת החתונה שלנו, אני ואוסגמאם, כל הקבוצה!זה עכשיו יושב על האח שלנו אבל אני שוקל לשים אותו על השולחן שלי במשרד מאז זה המקום שבו אני מבלה את רוב הזמן שלי! אולי אני אעביר אותו לאח כשהאורחים יבקרו. ;) תודה על כל ההצעות שלך על חטיפים גזע!! וואו, מה הייתי עושה בלי העזרה הגדולה שלך! ברצינות, תודה. יש לי הרבה רעיונות עכשיו ורק מקווה שיש לי מספיק זמן לעשות כל מה שאני מדמיין.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
AmaranthAmaranth
לכריכהלכריכה
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)4 ריבועי בראוניז שוקולד (קנייה או תוצרת בית)
תהתה
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
אני לא מאמינה שאריק ואני פספסנו את הצגת הפרידה של לנוס אתמול בלילה!!! אני פשוט צפיתי בכמה וידאו באינטרנט. הו, אני אוהב אותי כמה קונאן!!!!
4
רק 1 יום עזב של BBBC!!!
5
בדיוק 2 שבועות עד המירוץ 10k שלי!אני חושב שאני הולך לחמם מאפין עם אוכמניות של Streusel nowmuahuaha.שאלה הערב: האם אתה חובב קארי?אני בעצם אף פעם לא ניסיתי קארי עד סוף 2008 ועכשיו אני מכור! עשיתי את זה רק כמה פעמים ומעולם לא העזתי להזמין את זה במסעדה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
6
בואו נהיה חברתיים! עקוב Instagram אנג Facebook (@ohsheglows + @theglowspot), Facebook, Twitter, Pinterest, ו-Google + השאר תגובה / שתף בפייסבוק / Twitter |Pinterest / Google+ / להיתקל

מרכיבים

1תפוח, פרוס אבל לא קלוף (בשימוש סבתא סמית)תפוח, פרוס אבל לא קלוף (בשימוש סבתא סמית)1בננה, פרוסה.בננה, פרוסה.2עלי דפנה (לא הצלחתי למצוא את שלי!)עלי דפנה (לא הצלחתי למצוא את שלי!)1-2 כפות שמן זית כתית מעולהחלב קוקוס (השתמשתי 1 כוס)חלב קוקוס (השתמשתי 1 כוס)11 קילו קישואים,¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו3(חוֹרֶף)קאריקארי2(חוֹרֶף)וונדרה או קמח זה לא צריך שום עיבויוונדרה או קמח זה לא צריך שום עיבוי3ציפורןשום, כתוש (השתמשתי 4)שום, כתוש (השתמשתי 4)3ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל ירוק (תוספת שלי)פלפל ירוק (תוספת שלי)1פלפל חלפיניו, זרעים הוסרו וקצוץפלפל חלפיניו, זרעים הוסרו וקצוץ3(יכול להיות או להרחיק)פטרוזיליה (תוספת שלי)פטרוזיליה (תוספת שלי)11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרעי amaranth (הוסף שלי)זרעי amaranth (הוסף שלי)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, חתוך לקוביותללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור, חתוך לקוביות1גדולבצל, חתוך לקוביות (השתמשתי חצי בצל מתוק)בצל, חתוך לקוביות (השתמשתי חצי בצל מתוק)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות חתוכות לקוביות (השתמשתי 3 עגבניות)עגבניות חתוכות לקוביות (השתמשתי 3 עגבניות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקהוספתי מים (תוספת שלי)הוספתי מים (תוספת שלי)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן (לא היה לי)יין לבן (לא היה לי)

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות ויינגוט דורנברג Weinviertel פלקנשטיין גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
Weingut Durnberg Weinviertel Falkenstein Gruner Veltliner
Weingut Durnberg Weinviertel Falkenstein Gruner Veltliner
הקלאסי של האזור שלנו: פירות תפוחים טריים, פלפל לבן עדין הערות מינרליות מגניב. חריף ועסיסי עם זרימת שתייה טובה. מומלץ למטבח אוסטרי טיפוסי, כמו גם דגים ומנות עוף.