קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

בננות פרנץ ' טוסט טקסס פוסטר

בננות פרנץ ' טוסט טקסס פוסטר
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל בננות טוסט טקסס פוסטר. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 871 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 45 גרם שומן. אם יש לך חלב, רום, סוכר חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. נסו בננות מטפחות לחם מטוגן., בננות מטפחות לחם מטוגן., ו בננות מטפחות לחם מטוגן. (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
הבלילה: בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים עד הבלילה חלקה נוצרת.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
רוטב: בסיר מעל חום בינוני-גבוה, להמיס את החמאה, ולאחר מכן להוסיף את הסוכר החום. מערבבים ברציפות עד הסוכר מומס.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
חמאהחמאה
רוטברוטב
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הקינמון ומיץ תפוזים ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
קינמוןקינמון
5
הסר את המחבת מהחום, יוצקים את הרום ואת קרם דה בננה, אם משתמשים, ואז להחזיר את המחבת לחום.
מרכיבים שתצטרך
בננהבננה
רוםרום
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מברשת את הצדדים של המחבת עם מים באמצעות מברשת מאפה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מברשת מאפהמברשת מאפה
מחבתמחבת
7
הסר מהחום.
8
במחבת קטנה, מוסיפים 1/4 כוס של רוטב הקרמל והבננות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
לטגן מעל חום גבוה עד רק התחמם. תתחמם.
10
טוסט: מחממים מחבת או מחבת nonstick מעל חום גבוה. לטבול את פרוסות הלחם לתוך הבלילה, ואז לשים אותם על המחבת, מתהפך לאחר 2 דקות. לכל צלחת הגשה, להוסיף 1/4 כוס של רוטב הקרמל העליון עם טוסט צרפתי. כפית הבננות, על הטוסט וטפטוף עם חלק מרוטב הקרמל.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
בננהבננה
לחםלחם
טוסטטוסט
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קרם דה בננה ליקר, אופציונליקרם דה בננה ליקר, אופציונלי3בננות, קלופות ופרוסותבננות, קלופות ופרוסות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרום כההרום כהה3ביציםביצים0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה0(יכול להיות או להרחיק)ליקר בטעם תפוז (מומלץ: Grand Marnier)ליקר בטעם תפוז (מומלץ: Grand Marnier)0(יכול להיות או להרחיק)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם6פרוסות לחם עבות, עדיף לחם מטוגן (בריוש) או לחם טקסס טוסטפרוסות לחם עבות, עדיף לחם מטוגן (בריוש) או לחם טקסס טוסט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח0(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב, עדיף שלםחלב, עדיף שלם

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun יכול להיות לזווג עם אלברינו, יין רוזה, ו סוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. תערובת אלברינו סנטיאגו רואיז עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
תערובת Santiago Ruiz Albarino
תערובת Santiago Ruiz Albarino
בהיר וצהוב בהיר. האף אינטנסיבי ומורכב לראווה ניחוחות של פירות (תפוח, אגס, משמש), עשבי תיבול (ורבנה לימון, אניסיד) הערות מינרליות. בעל גוף מלא, המורכבות הפירותית שלו חוזרת בשילוב עם מינרליות של אבן רטובה על החיך לפני סיום ארוך ופריך. השילוב של חמישה זני ענבים מקומיים ריאס Baixas עושה את זה יין עם אופי ייחודי ייחודי.