קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

בס שחור שלם צלוי

בס שחור שלם צלוי
בס שחור כולו קלוי הוא pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1418 קלוריות, 69 גרם חלבון ו 88 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %47 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו חמאה, שמן זית, שום ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב עשבי תיבול טריים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קרם לבנדר אוכמניות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכונים דומים: בס ים שחור קלוי עם סלט עגבניות וזיתים, בס שחור קלוי עם סיידר תפוחים-רוטב קייל, ו בס שחור מעושן.

הוראות

1
מחממים התנור ל 400 מעלות F. לשטוף את הדגים להתייבש ביסודיות עם מגבת נייר. ציון כל צד של הדג 3 עד 4 פעמים על הטיה, על 1/2 אינץ עמוק.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
תנורתנור
2
שלב את הפטרוזיליה, טרגון ו טימין לתוך 1 חבורה גדולה עם הגבעולים המחוברים, ולהפריד את שליש של החבורה. דק קוצצים את המופרדים, חבורה קטנה יותר.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
טימיןטימין
3
מערבבים עם רבע של פרוסות שומר, שליש של fronds, שום צלפים ו 2 של פרוסות לימון, מה שהופך סוג של מרינדה הדר הרבי.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
צלפיםצלפים
שומרשומר
שוםשום
לימוןלימון
4
מערבבים את תערובת עשבי תיבול קצוצים עם שמן זית ולשפשף את התערובת בתוך ומחוץ לדגים, כמו גם בתוך החריצים. זה יאפשר טעמי הדר הרבי לחדור דרך הדגים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
דגיםדגים
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
5
מפזרים בנדיבות עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
6
מניחים חצי עשבי תיבול הנותרים, שומר, פרוסות לימון, שום צלפים במיטה על החלק התחתון של מחבת צלייה ואת החצי השני בתוך חלל הדג.
מרכיבים שתצטרך
צלפיםצלפים
שומרשומר
שוםשום
עשבי תיבולעשבי תיבול
לימוןלימון
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
7
מניחים את הדג במחבת צלייה. באופן שווה להפיץ את היין ואת טפיחות חמאה במחבת, ומניחים בתנור. היין יעזור לשמור על הדגים לחים ולעזור קיטור זה, כמו גם ביצוע רוטב נהדר עם החמאה. צלוי עד הדג מבושל דרך, או עד העור הוא פריך והדגים הוא flaky, 25 עד 30 דקות. מעבירים בזהירות את הדג למגש עם מיטת הקוסקוס הישראלי (היזהר, הדג רך ויכול להישבר).
מרכיבים שתצטרך
קוסקוס ישראליקוסקוס ישראלי
חמאהחמאה
רוטברוטב
דגיםדגים
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
תנורתנור
8
יוצקים את הרוטב מהמחבת על הדגים ופילה לשרת.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
להביא 3 כוסות מים מומלחים לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
הוסף את הקוסקוס, לכסות ולהסיר מהחום. אפשר לקוסקוס לשבת עד שהמים נספגים, 8 עד 10 דקות. מערבבים את דומדמניות, עשבי תיבול טריים, גרידת לימון ומיץ לימון. מתבלים במלח ופלפל ומערבבים מעט שמן זית לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
מיץ לימוןמיץ לימון
גרידת לימוןגרידת לימון
שמן זיתשמן זית
קוסקוסקוסקוס
דומדמניותדומדמניות
מיםמים

מרכיבים

1קילוגרםבס שחור שלם, הרוס וקנה מידהבס שחור שלם, הרוס וקנה מידה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצלפים, קצוץצלפים, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדומדמניותדומדמניות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1ראש קטןשומר, פרוס דק, בריכות שמורותשומר, פרוס דק, בריכות שמורות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעשבי תיבול קצוצים טריים, כגון טרגון, פטרוזיליה, עירית, וכועשבי תיבול קצוצים טריים, כגון טרגון, פטרוזיליה, עירית, וכו1חבורהפטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה1חבורהטרגון טריטרגון טרי1חבורהחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)6ציפורןשום, טחוןשום, טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס ישראליקוסקוס ישראלי4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי1לימון, מקונן ומיץלימון, מקונן ומיץ2לימונים, פרוסים דקלימונים, פרוסים דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זיתשמן זית4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי8(חוֹרֶף)(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך טפיחות(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך טפיחות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אן איימי פינו גרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
אן אמי פינו גריס
אן אמי פינו גריס
ניחוחות של מאייר לימון, מנדרין, פרח לינדן, פריחת תפוז. טעם של פירות אבן, תפוחים פריך, אגס אסייתי, הל. הגימור יבש, ארוך, מינרליות.הציע זיווגים מזון: עוף צלוי, מולים, גבינות, סקווש בגריל.