קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

בקלה מצופה קמח תירס עם אגוזי פקאן וקוקוס

בקלה מצופה קמח תירס עם אגוזי פקאן וקוקוס
בקלה מצופה קמח תירס עם אגוזי פקאן וקוקוס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 597 קלוריות, 37 גרם חלבון ו 39 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לכם חלב-מלאי, קוקוס-מלאי, פילה בקלה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב grand marnier אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד כתום ועוגת כמהין Grand Marnier כקינוח. מתכונים דומים: שפמנון מצופה בקמח תירס, שפמנון מצופה בקמח תירס, ו שפמנון מצופה בקמח תירס.

הוראות

1
מעבירים למגש ומתחממים בתנור 225 מעלות.
ציוד שתשתמש בו
עם עצם כנף, עור עלעם עצם כנף, עור על
2
לאותו מחבת, מוסיפים את החמאה וממיסים אותה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיף את אגוזי פקאן קצוצים וקוקוס, זורק היטב לשלב. לטחון, ערבוב לעתים קרובות, במשך כ 3 או 4 דקות עד הפקאן הם ריחני הקוקוס הוא זהב חיוור.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
4
להעביר את הדג לצלחות הגשה.
מרכיבים שתצטרך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
5
מפזרים עם עשב טרי קצוץ על פי בחירתך ומקשטים עם תערובת פקאן-קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, פרוסה-מלאיחמאה, פרוסה-מלאי3(חוֹרֶף)שמן קנולה-מלאישמן קנולה-מלאי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה בקלה, בין ¼ ו ½ אינץ ' עבה - $ 8.28פילה בקלה, בין ¼ ו ½ אינץ ' עבה - $ 8.284(חוֹרֶף)קמח תירס-מלאיקמח תירס-מלאי2(חוֹרֶף)עשב טרי קצוץ( היה לי שמיר ביד): כוסברה; פטרוזיליה או שמיר – מלאיעשב טרי קצוץ( היה לי שמיר ביד): כוסברה; פטרוזיליה או שמיר – מלאי1ביצה, מוכה קלות-מלאיביצה, מוכה קלות-מלאי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי קמח רב-תכליתימלאי קמח רב-תכליתי8סך הכל בהנחה מזווה מצויד היטב: $ (או $12.62 אם אתה צריך לקנות אגוזי פקאן וקוקוס)סך הכל בהנחה מזווה מצויד היטב: $ (או $12.62 אם אתה צריך לקנות אגוזי פקאן וקוקוס)3(יכול להיות או להרחיק)פפריקה הונגרית-מלאיפפריקה הונגרית-מלאי796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב-מלאיחלב-מלאי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפקאן, קצוץ – מלאי (או $3.67 אם אתה לא עושה הרבה אפיית דצמבר זה)פקאן, קצוץ – מלאי (או $3.67 אם אתה לא עושה הרבה אפיית דצמבר זה)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל – מלאימלח ופלפל – מלאי1(יכול להיות או להרחיק)טרגון יבש-מלאיטרגון יבש-מלאי4(חוֹרֶף)קוקוס מגורר unsweetened – אופציונלי) - מלאי (או$.67 אם אתה צריך לחדש את אספקת האפייה שלאחר החג שלך)קוקוס מגורר unsweetened – אופציונלי) - מלאי (או$.67 אם אתה צריך לחדש את אספקת האפייה שלאחר החג שלך)4ריבס, קצוץ טרי או קפואסה סה " כ למנה: $2.07 (או $3.15)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.