קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בקלה עם אסקרול ולימון

בקלה עם אסקרול ולימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל בקלה עם Escarole ולימון. מתאים ל-4 מנות. מנה זו מכילה סביב 34 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 238 קלוריות. גשו לסופר וקנו מלח גס ופלפל טחון, לימונים, שמן זית, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הלימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאי אוכמניות לימון שחמט עם רוטב ג'מבלברי דבש. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. עם כפית ציון של 94% המנה הזאת מעולה. נסו סלמון עם אסקרול ולימון, אסקרול עם בצל ולימון, ו אמנון עם אסקרול ושמן לימון-פלפל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לקוד. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו