קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות47
מגזין

בקר ברביקיו קוריאני

בקר ברביקיו קוריאני
בקר ברביקיו קוריאני עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 38 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 333 קלוריות. 47 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו מיץ אגסים, רוטב צ'ילי sriracha, שמן שומשום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו בישול איטי מייפל צ'יפוטלה בקר ברביקיו, שאריות בשר בקר s: tostadas בשר קוריאני, ו בקר ברביקיו קוריאני (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.