קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

בראוניז טופי קרמל

בראוניז טופי קרמל
בראוניז טופי קרמל עשוי להיות מתכון טוב להרחבת אוסף הקינוחים שלכם. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 3 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 285 קלוריות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המאכל האמריקאי הזה. אם יש לכם ביצים, סוכר חום, מלח וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 14%, המנה הזו לא כל כך אדירה. מתכונים דומים: טופי צ'יפ בראוניז, אוריאו טופי בראוניס, ו הית ' טופי בראוניס.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 אום. בקערה גדולה חמאת שמנת וסוכרים עד לקבלת תערובת בהירה ואוורירית; מקציפים פנימה ביצה ווניל.
מרכיבים שתצטרך
ונילוניל
חמאהחמאה
קרםקרם
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
תנורתנור
2
שלב קמח, סודה לשתייה ומלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת מוקרמת ומערבבים היטב. בקערה קטנה שלבו תוספת קרמל וחלב; מוסיפים לבלילה ומערבבים היטב. מקפלים פנימה פיסות טופי; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
סודה לשתייהסודה לשתייה
חתיכות טופיחתיכות טופי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
במיקרוגל, ממיסים חמאה ושוקולד. מקציפים פנימה ביצים, סוכר ווניל; מקציפים בהדרגה קמח.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ונילוניל
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
4
מורחים מחצית מבלילת הבראוניז לתוך 13 על 9 אינץ ' משומן. תבנית אפייה. זרוק בלילת קרמל בכפיות על בלילת בראוניז; מערבולת לשילוב. זרוק מעל את בלילת הבראוניז שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים 40-45 דקות או עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לבראוניז. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.