קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות5
ציון בריאות14
מגזין

ברביקיו סטייק עגול

ברביקיו סטייק עגול
המתכון ברביקיו סטייק עגול מוכן בסביבות 1 שעה ו -45 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. במנה עיקרית זו יש 300 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 12 גרם של שומן למנה. מתאים ל-5 מנות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו מלח, שמן, סטייקים עגולים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו סטייק עגול ברביקיו, סטייק עגול ברביקיו מטוגן, ו סטייק עגול חנוק (מתכונים דומים).

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

מרלו, קברנה סוביניון ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לסטייק. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא מרלו עמק אלכסנדר Matanzas. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 28 דולר.
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
נחל מאטנזה אלכסנדר עמק מרלו
צבע סגול בינוני. טעמים של שזיף satsuma, שוקולד מריר מכוסה פטל, וניחוחות allspice בעיקר. על החיך, זה מרלו קלאסי עם ריכוז טוב. הוא מלוח ובינוני בעל טאנינים קטיפתי. עוגת דובדבנים תוצרת בית טארט וניחוחות עץ סנדל נתפסים בקלות בעת טעימות.