קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

ברוסקטה די פומודורי של מרי הלן

ברוסקטה די פומודורי של מרי הלן
המתכון Bruschetta Di Pomodori של מרי הלן יכול לספק הכמיהה הים תיכונית שלך בסביבה 10 דקות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתאבן זה יש 143 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו חומץ בלסמי, עגבניות, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו Amatriciana של מרי הלן, ביצים אפויות עם עגבניות (Uovan Al Piatto Con Pomodori), ו Tiella di patate, cipolle e pomodori (תפוחי אדמה, בצל ותבשיל עגבניות) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הקאסאן אמה קיאנטי קלאסיקו עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
קאסה אמה קיאנטי קלאסיקו
Casa Emma קיאנטי Classico D. O. C. g הוא יין אלגנטי עם זר פרחים ורמזים דובדבן. יש לו רעננות מאוזנת, מבנה טוב טאנינים קטיפתי. בגילאי 1 שנה בחביות 500 ליטר, יש לו צבע אדום אודם אינטנסיבי עם השתקפויות סגולות. עם גימור מתמשך עם חומציות טובה minerality, זה מושלם כדי להתאים עם פסטה ונקניקים.