קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות34
מגזין

ברוסקטה שעועית, אפונה וגבינת עיזים

ברוסקטה שעועית, אפונה וגבינת עיזים
אתה אף פעם לא יכול להיות יותר מדי מתכוני hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל שעועית רחבה, פין וגבינת עז Bruschettan. מתאים ל-2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 349 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 15 גרם של שומן למנה. אם יש לכם עיזים, לחם ג'בטה, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. עם כפית ציון של 92% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: אפונה & שעועית רחבה houmous עם גבינת עיזים & שאור, שעועית רחבה ופטה ברוסקטה, ו שעועית & עז רחבה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Tenuta di Nozzole La Forra קיאנטי Classico Riserva עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 34 דולר לבקבוק.
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
Tenuta di Nozzole La Forra Kianti Classico Riserva
ניחוחות פריכים, בשלים, אדומים ודובדבנים מעוצבים על ידי חומציות תוססת ורעננה. בפה, טעמים מראים צלילים סנג ' ובזים קלאסיים של אדמה, פטריות ועור, עם עמוד שדרה של טאנינים מוצקים אך אלגנטיים.ריכוז ועומק מרשימים, עם ניחוחות ודובדבנים אדומים וטעמים משובצים בחומציות קיאנטי יפה ובמבנה טאני אלגנטי.