קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

ברוקולי ודיל Raita סלט

ברוקולי ודיל Raita סלט
ברוקולי ודיל Raita כרוב עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מנה אחת מכילה 269 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 22 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של אוכל הודי. אם יש לכם מיץ לימון, שאלוט, סלט ברוקולי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלט ברוקולי שמיר, מלפפון-דיל רייטה, ו שיפודי כבש טנדורי עם סלט כרוב פריך & raita.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה, לטאטא יחד את כל המרכיבים למעט סלט ברוקולי, חמוציות, ושקדים. טעם לתיבול ולהתאים לפי החיך שלך.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את סלט הכרוב, חמוציות, ושקדים ולזרוק בעדינות. תירגע לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
1
לזרוק את השום, זנגביל, שמן קנולה במעבד מזון מיני ולתת לו ללכת עד שהוא יוצר משחה חלקה למחצה. עדיין יהיו שם חתיכות קטנות, אבל בסך הכל, זה צריך להיות דומה למשחה.
מרכיבים שתצטרך
2
שמור את מה שאתה לא משתמש בצנצנת זכוכית קטנה; זה צריך להימשך במקרר במשך 2 עד 3 שבועות. זו תוספת טעימה למרינדות, רטבי פסטה, רטבים מוקפצים, מתכונים איטיים לבישול, רוטב וכו'. תמיד היה לנו צנצנת של החומר הזה במקרר שלנו כשגדלנו.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים ללא עור, קלוייםשקדים פרוסים ללא עור, קלויים0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלט ברוקוליסלט ברוקולי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות (אופציונלי, יכול להחליף זרעי רימון)חמוציות מיובשות (אופציונלי, יכול להחליף זרעי רימון)3(חוֹרֶף)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמיר טרי טחוןשמיר טרי טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(פרוסות 1/2 אינץ') זנגביל טרי(פרוסות 1/2 אינץ') זנגביל טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1( חצילים)שאלוט, טחוןשאלוט, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט חלב מלא רגיליוגורט חלב מלא רגיל

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.