קושימומחה
מוכן ב3 שעות
מנות8
ציון בריאות24
מגזין

בשר בקר

בשר בקר
צריך ללא גלוטן, מוצרי חלב ומנה עיקרית ידידותית? חזה בקר יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 314 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 13 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 3 שעות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חנוכה. מתכון זה מ מתכונים פשוט יש 151 אוהדים. אם יש לך רוטב ברביקיו, נתח חזה בקר, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח היהודי. וזה מעולה. נסו בשר בקר לשפשף # 1, בשר בקר ברביקיו, ו בשר בקר ברביקיו (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

בשר בקר בתפריט? נסה זיווג עם שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות Cimicky גובר Shiraz. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Cimicky גובר Shiraz
Cimicky גובר Shiraz
זה היה פעם המסורת של קבוצה קטנה של חלוצי Barossa לסגת אל מעמקי האבן הקרירים של קוטג ' כרם ישן. כאן הם היו מעבירים שעות רבות בלשחק קלפים ולשתות יין הרחק מעיניהם הקריטיות של נשמות פוריטניות. הקוטג 'עדיין עומד בין הגפנים המייצרים את היין הזה, משקה טעים, ארומטי שתמיד' עולה מנצח!''