קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות20
ציון בריאות30
מגזין

בשר בקר מבושל לאט בסגנון טקסס

בשר בקר מבושל לאט בסגנון טקסס
בשר בקר מבושל לאט בסגנון טקסס דורש בערך 1 שעה ו 15 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 318 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Allrecipes יש 134 אוהדים. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל יהודי. אנשים רבים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לך רוטב ווסטרשייר, קטשופ, משקה מוגז קולה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במשקה מוגז בטעם קולה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes Float קולה דובדבן כקינוח. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. נסו חזה בקר בסגנון טקסס, חזה בקר צלוי בסגנון טקסס, ו חזה בקר מבושל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את חזה הבקר בבישול איטי גדול עם צד השומן למעלה.
מרכיבים שתצטרך
בשר בקרבשר בקר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
יוצקים את הקפה על הבשר. מבשלים את חזה הבקר על נמוך במשך 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
בשרבשר
3
בינתיים, מערבבים יחד את הקטשופ, משקה קולה, רוטב ווסטרשייר, חרדל, עשן נוזלי, וסוכר חום בקערה עד מעורבב היטב. להכניס למקרר עד הצורך.
מרכיבים שתצטרך
עשן נוזליעשן נוזלי
סוכר חוםסוכר חום
שתהשתה
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
קולהקולה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
לאחר 24 שעות, להסיר ולהשליך כל שומן מן בריסקט. תשתמש במזלג כדי לפרק ולגרוס את הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
5
יוצקים את הרוטב על הבשר, ערבוב מעיל באופן שווה, ומבשלים 1 שעה יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
בשרבשר

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, ו Zinfandel הן אפשרויות נהדרות עבור בשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. מרדית ' סירה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 53 דולר לבקבוק.
Lagier מרדית סירה
Lagier מרדית סירה
# 30 Wine Spectator Top 100 של 2013יין משובח, משכנע ומורכב. בושם פרחים, מגע של פלפל, אלגנטי ומאוזן. אין קצוות חדים. וזה יהיה אפילו טוב יותר במשך שנים רבות.