קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 35 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר מזוגג בדבש סויה

בשר חזיר מזוגג בדבש סויה
דבש סויה מזוגג בשר חזיר Tenderloin עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . מנה אחת מכילה עד 25 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 213 קלוריות. אם יש לך רוטב שומשום אסייתי, רוטב סויה, פילה חזיר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פאנה קוטה עם רוטב סנטו תות-Vin כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 6 שעות ו-35 דקות. מתכונים דומים: דבש סויה מזוגג בשר חזיר Tenderloin, בשר חזיר מזוגג דבש, ו דבש וניל זיגוג בשר חזיר פילה.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים למעט בשר; לשפוך על בשר בצלחת רדודה. הפוך בשר מעיל שווה. מקררים 6 שעות כדי להשרות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
2
מחממים תנור ל-400F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
הסר בשר מן המרינדה; מקום במחבת רדודה. תשליך את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
אופים 25 עד 30 דקות. or until done (145F).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בואו לעמוד 3 דקות.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
אף מזמין של עשן, זפת, שוש, סויה, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות. זה מוביל ליין בעל גוף מלא עם שכבות של פירות עסיסיים, עומק וריכוז מעולים וגימור ארוך וטהור. תערובת: 85% מלבק ו-15% קברנה סוביניון