קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 30 דק.
מנות4
ציון בריאות48
מגזין

בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט

בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט
בשר חזיר פילה עם תפוחי אדמה קראוט הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה כ 24 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 272 קלוריות. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך רוטב סויה, שעועית רץ, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: בשר חזיר פילה En Croute, בשר חזיר פילה En Croute, ו מנגל חזיר טנדרלוין וצ'יפס בטטה.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
אף מזמין של עשן, זפת, שוש, סויה, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות. זה מוביל ליין בעל גוף מלא עם שכבות של פירות עסיסיים, עומק וריכוז מעולים וגימור ארוך וטהור. תערובת: 85% מלבק ו-15% קברנה סוביניון