קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

בשר חזיר צלוי משמש-חרדל

בשר חזיר צלוי משמש-חרדל
בשר חזיר צלוי משמש-חרדל טנדרלוין עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת מתכון המנה העיקרית שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 183 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא שימורי משמש, חרדל, פילה חזיר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. . זה מושלם עבור יום העצמאות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. עם כפית ציון של 59% המנה הזאת די טובה. נסו בשר חזיר צלוי משמש-חרדל, פילה חזיר עם חרדל משמש, ו משמש מזוגג בשר חזיר Tenderloin עם עשבי תיבול וקרום זרעי חרדל (מתכונים דומים).

הוראות

1
פילה עונה עם מלח ופלפל. מערבבים יחד את השימורים והחרדל בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
משמרמשמר
חרדלחרדל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים חזיר מעל אש וגריל בינוני חם במשך כ 15 דקות או עד הטמפרטורה הפנימית מגיע 145 מעלות F (63 מעלות c), צחצוח בתערובת חרדל בדקות האחרונות.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם הבחירה הראשונה שלי לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. רג ' ינאטו מלבק רוזה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Reginato Malbec Rose
Reginato Malbec Rose
Malbec נראה גיבור סביר עבור ענבים יין מבעבע, אבל כאשר אתה רוצה rosé שלך להראות קצת צבע ואופי אמיתי, אז Malbec של האיש שלך. פריך ויבש עם תות שדה מקסים, טעמים וריחות ריבס. רק רמז של מבנה טאנין, תבלין פרחוני, וסיבובי סיום אלגנטיים מדהימים מהפה. הוא מדבר על הענבים המלבק העשירים, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!