קושימומחה
מוכן ב25 שעות, 10 דק.
מנות3
ציון בריאות44
מגזין

בשר חזיר צלוי עם רוטב ברביקיו-מולסה קפה

בשר חזיר צלוי עם רוטב ברביקיו-מולסה קפה
בשר חזיר צלוי עם רוטב ברביקיו-מולסה קפה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 66 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 777 קלוריות. מתכון זה נטול גלוטן וחלב מגיש 3 . יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח כשר, אספרסו מיידי, רוטב ווסטרשייר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 שעות ו-10 דקות. נסו טנדרלוין חזיר צלוי במחבת עם מולסה רימונים, מולסה פילה חזיר עם רוטב יין אדום, ו פילה חזיר ברוטב ברביקיו שזיפים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

מלבק, פינו נואר וסנג ' ובזה הם בחירות נהדרות לטנדרלוין חזיר. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Sur de Los Andes Malbec. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 10 דולר.
Sur de los Andes Malbec
Sur de los Andes Malbec
מלבק עסיסי עם חומציות תוססת גיבוי הערות פטל, אוכמניות שזיף ארוגים עם טאנינים רכים לסיים spice-tinged. כל הענבים ממוינים פעמיים עם ההגעה ליקב. כל התסיסה מתרחשת באופן טבעי עם שמרים ילידים. תסיסה לוקח 20 ימים עם 2 ימים של השריה קרה, בטמפרטורות בין 24-27 צלזיוס כדי להשיג את המורכבות ביותר. לאחר מכן עובר היין תסיסה מלולקטית של 100% והוא מזדקן בחביות עץ אלון מבוגרות יותר.