קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות29
מגזין

בשר טריאקי

בשר טריאקי
המתכון בשר טריאקי יכול לספק הכמיהה היפנית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 34 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 588 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. אם יש לכם מרק בשר בקר, סוכר חום, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. מתכונים דומים: בשר טריאקי, בשר טריאקי, ו בשר טריאקי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.