קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

בשר סטרוגנוף עם אטריות

בשר סטרוגנוף עם אטריות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני מנה עיקרית, אז נסו סטרוגנוף קציצות עם אטריות. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.07 דולר למנה. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם חלמונים, מים, שמנת וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בחלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שביל החלב בראוני נושך כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 41%. נסו סטרוגנוף קציצה, סטרוגנוף קציצה, ו סטרוגנוף קציצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה משלבים קמח ומלח. לעשות טוב במרכז. מקציפים חלמונים, ביצה ומים; יוצקים לבאר. מערבבים יחד, יוצרים בצק. הופכים בצק על משטח מקומח; ללוש 8-10 פעמים. מחלקים לשליש; מרדדים כל אחד דק ככל האפשר.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
בצקבצק
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
גלולגלול
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
בואו לעמוד 20 דקות או עד לייבוש חלקי.
3
חותכים ל-1/4 אינץ'. רצועות, ואז לתוך 2-ב. חתיכות; להפריש.
4
בקערה גדולה אחרת שלבו את הביצה, הקטשופ, שיבולת השועל, הבצל והמלח. מפוררים בקר על תערובת; מערבבים היטב. צורה לתוך 1-1 / 2-ב. ביצים.
מרכיבים שתצטרך
קטשופקטשופ
בצלבצל
בקרבקר
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מניחים קציצות על רשת משומנת בתבנית אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
אופים, ללא כיסוי, ב-400 מעלות למשך 10-15 דקות או עד שכבר לא ורוד; מסננים.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
בסיר גדול שלבו את המרק, השמנת החמוצה, החלב והפפריקה; מחממים דרך.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
פפריקהפפריקה
חלבחלב
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
מוסיפים קציצות; מכסים ומבשלים עד לחימום, תוך ערבוב תדיר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
9
בסיר אחר מביאים לרתיחה מים ומלח; מוסיפים אטריות. מבשלים 12-15 דקות או עד שהאטריות רכות; מסננים. זורקים עם חמאה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מגישים עם כדורי בשר.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) קרם מרוכז של מרק פטריות, מחורץפחיות כל) קרם מרוכז של מרק פטריות, מחורץ1ביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות3חלמוניםחלמונים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2(חוֹרֶף)דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל קצוץ דקבצל קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טחוןפטרוזיליה טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל מהירה לבישולשיבולת שועל מהירה לבישול11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמנת חמוצהשמנת חמוצה2בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן