קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 25 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

בשר צבי טריאקי מבושל איטי

בשר צבי טריאקי מבושל איטי
בשר צבי טריאקי מבושל איטי הכנת המתכון לוקחת כ 25 דקות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 259 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. אם יש לכם מיץ תפוחים, מלח, רוטב סויה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכון זה אופייני למטבח היפני. . נסו תבשיל בשר צבי מבושל איטי, בישול איטי צ'ילי בשר צבי, ו תבשיל בשר צבי מבושל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים בשר צבי צלוי לשניים ולשפשף עם סוכר חום.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
בשר צביבשר צבי
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
2
מניחים צלי לתוך סיר איטי ומוסיפים את מיץ התפוחים, רוטב סויה ומלח. מכסים ומבשלים על הגדרה נמוכה במשך 6 שעות או עד הבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוחיםמיץ תפוחים
רוטב סויהרוטב סויה
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
3
הסר את הבשר מכיריים איטיים, לכסות, ולתת לעמוד במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
יוצקים טפטוף דרך מסננת לקערה בגודל בינוני, מחזירים מיצים לבישול איטי ומשליכים חומר במסננת. בקערה קטנה, לשלב מים קורנפלור עד חלקה; מערבבים לתוך מיצי בישול עד משולב היטב. מכסים ומבשלים על גבוה עד מעובה, על 15 דקות. חותכים בשר ומגישים עם רוטב.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
מסננתמסננת
קערהקערה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יינות בוטניקה מרי Delany Chenin Blanc עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 32 דולר לבקבוק.
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
יינות בוטניקה Mary Delany Chenin Blanc
מורכב ואלגנטי, עם שכבות של אגס טהור, מרוכז, פירות הדר ואבן, חומציות משקה פה וליבה חמצמצה, מינרלים.