קושיבינוני
מוכן ב34 דק.
מנות10
ציון בריאות19
מגזין

בשרי " צ'ילי שעועית כפולה ללא בשר

בשרי
בשרני " צ'ילי שעועית כפולה ללא בשר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 255 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 8 גרם של שומן כל אחד. זמן הכנת המתכון כ 34 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. אם יש לך כמון טחון, שמן זית, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: בשרי שלוש שעועית צ'ילי, בשרני " ספגטי ללא בשר עם תרד טרי, ו ללא בשר עשוי בקלות: שעועית לבנה שרימפס צ'ילי.

הוראות

1
מחממים שמן בתנור הולנדי על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים בצל; מבשלים 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
להוסיף שום הבא 3 מרכיבים; לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
4
להוסיף מתכון מתפורר ו 7 מרכיבים הבאים, ערבוב היטב; להביא לרתיחה. להפחית את החום נמוך; מבשלים, חשוף, 15 דקות, ערבוב לעתים קרובות. להשליך עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
5
צ ' ילי כפית לתוך קערות בודדות. למעלה כל מנה עם בצל ירוק, זיתים, וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
פחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוטפחית תירס בסגנון מקסיקני, סחוט
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)71אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים פרוסים, מנוקזיםזיתים שחורים פרוסים, מנוקזים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת822אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות בסגנון צ'ילי, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות בסגנון צ'ילי, לא מצורפות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת צ'דר מופחתת שומן גביעגבינת צ'דר מופחתת שומן גביע11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2צ'ילי צ' יפוטלה מרוקן ברוטב אדובו, טחוןצ'ילי צ' יפוטלה מרוקן ברוטב אדובו, טחון4שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית אדומה כהה, שטופה ומרוקנתשעועית אדומה כהה, שטופה ומרוקנת340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת בורגר בסגנון מתכון מתפוררחבילת בורגר בסגנון מתכון מתפורר170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי בתפריט? נסה זיווג עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות Avinyo קאווה ברוט Reserva. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Avinyo Cava Brut Reserva
Avinyo Cava Brut Reserva
פירות לבנים בהירים לשלב עם הערות טוסט. על החיך היין טרי ותוסס.