קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ג'ינג'ר קארי חזיר ואורז

ג'ינג'ר קארי חזיר ואורז
ג'ינג'ר קארי חזיר ואורז יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 233 קלוריות. גשו לסופר וקנו מיץ ליים, מלח, שן שום, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. מתכונים דומים: ג'ינג'ר קארי חזיר ואורז, אורז ועדשים עם עלי קארי וג'ינג'ר (Ven Pongal), ו זעפרן-אורז זנגביל עם מרק קארי אדום תאילנדי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.