קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 35 דק.
מנות8
ציון בריאות17
מגזין

ג'מבליה לבבית

ג'מבליה לבבית
ג'מבלאיין לבבי נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה 26% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה סביב 34 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 447 קלוריות. גשו לסופר וקנו רוטב חריף, עלי דפנה, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 547 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הקריאולי. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 83%. ציון זה הוא עצום. מתכונים דומים: ג'מבליה לבבית, ג'מבליה, ו הכל ג'מבליה.

הוראות

1
ב-5 קאט. סיר איטי, שלב את 16 המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 6-7 שעות או עד שהעוף כבר לא ורוד. מערבבים שרימפס. מכסים ומבשלים 15 דקות יותר או עד לחימום. מחק עלי דפנה.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תיבול Cajunתיבול Cajun227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח1צלעצלע סלרי עם עלים קצוציםצלע סלרי עם עלים קצוצים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה8ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז מבושל חםאורז מבושל חם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין מיובשטימין מיובש11 קילו קישואים,רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1קטןפלפל ירוק, חתוך לקוביותפלפל ירוק, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,רוטב חריף בסגנון לואיזיאנהרוטב חריף בסגנון לואיזיאנה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש1קטןפלפל אדום מתוק, חתוך לקוביותפלפל אדום מתוק, חתוך לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניקיות של ג'ונסונוויל, חתוכים לקוביותקישורי נקניקיות של ג'ונסונוויל, חתוכים לקוביות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מבושל שרימפס בינוני, קלופים ומפורריםמבושל שרימפס בינוני, קלופים ומפוררים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץחזה עוף נטול עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץ2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה